مهران رجبی

از نظر من ترامپ به مراتب منطقی‌تر است چرا؟ برای اینکه او بسیار کاسب است. در نتیجه دنبال کسب و کار و پول درآوردن خواهد بود. نظرات خوبی هم راجع به سوریه داشت و گفت ما رفتیم و سوریه را شلوغ کردیم این در حالی است که ما باید میلیاردها هزینه می‌کردیم

به گزارش دانشجو ایران ، در بازدید از نمایشگاه کتای در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اینکه ترامپ به عنوان ریس‌جمهور ایالت متحده آمریکا شناخته شد،‌گفت: به نظر من هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی در آمریکا در منصب ریاست جمهوری باشد در بعد از انقلاب 6 رئیس جمهور داشته‌اند که سه تای آنها دموکرات و سه تای دیگر جمهوریخواه بودند، این‌ها چه فرقی با هم داشتند؟ و سیاست‌هایشان در قبال ما و دیگر کشورها تفاوتی داشته است؟ در نتیجه ما باید تنها کار خودمان را بکنیم و برایمان نباید فرقی داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: به نظرم جای نگرانی وجود ندارد و آدم‌هایی که جانشان را برای کشورشان کف دست خود می‌گیرند و حاضرند همه جوره برای کشورشان جانبازی کنند هیچ نگرانی نخواهند داشت. اگر قرار بود از این اتفاقات که طی این سال‌ها در آمریکا می‌افتاد نگران شویم چرا پس انقلاب کردیم، در نتیجه وقتی نگرانی نداریم، چه ترامپ رئیس‌جمهور شود و چه هر فرد دیگری تفاوتی به حال ما ندارد.

 

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» گفت: از نظر من ترامپ به مراتب منطقی‌تر است چرا؟ برای اینکه او بسیار کاسب است. در نتیجه دنبال کسب و کار و پول درآوردن خواهد بود. نظرات خوبی هم راجع به سوریه داشت و گفت ما رفتیم و سوریه را شلوغ کردیم این در حالی است که ما باید میلیاردها هزینه می‌کردیم و می‌گفتیم آمریکا باعث شلوغی در سوریه شده است و این وضع را به وجود آورده که این فرد خودش آمد و این را گفت.

 

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش با اشاره به تغییر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: درباره این تغییر نظری ندارم و از هیچ وزیری هم توقعی نخواهم داشت تنها توقعم این است که اختلاس نکنند، صداقت داشته باشند، در آن موقع نه تنها اسلام بلکه همه چیز درست می‌شود.