مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: متأسفانه آل سعود برای خوش رقصی در برابر اربابان آمریکایی‌اش حاضر است حتی مکه و مدینه را هم با خاک یکسان کند؛ چه رسد به صنعا و بغداد و دمشق.

احسان ایران‌منش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به فاجعه رخ داده در سرزمین منا گفت: این فاجعه دردناک نشان داد که مسئولین بی‌کفایت و خون خوار سعودی بیش از آن که شایسته لقب خادم الحرمین باشند، شایسته خائن الحرمین هستند.

 در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید 

وی تصریح کرد: حج واقعه‌ای بسیار عظیم و مهم در جهان به حساب می‌آید و هرچه بهتر برگزار شدن این فریضه الهی باعث عزیزتر شدن امت اسلام در جهان خواهد شد. ولی با چنین اقدامات ناشایست و سوء مدیریتی که از آل سعود مشاهده می‌کنیم، خسارات جبران ناپذیری به آبرو و عزت امت اسلامی وارد خواهد شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به جنایات آل سعود در یمن و حمایت‌های این رژیم از تروریست‌ها در کشورهای اسلامی، اظهار داشت: آل سعود که قادر نیست کشور خودش را اداره کند، چگونه به جای تمرکز بر مدیریت داخلی به خودش جرأت می‌دهد در کشورهای اسلامی این چنین جنگ افروزی کند.

 

وی افزود: آل سعود به جای آن که به کشتار مسلمین در یمن دست بزنند یا از کشتار مسلمین در عراق و سوریه حمایت کنند، جلوی کشتار مسلمانان جهان در عربستان را بگیرند. متأسفانه آل سعود برای خوش رقصی در برابر اربابان آمریکایی اش حاضر است حتی مکه و مدینه را هم با خاک یکسان کند؛ چه رسد به صنعا و بغداد و دمشق.

 

ایرانمنش ضمن ابراز همدردی با کسانی که در این حادثه بستگان و آشنایان خود را از دست داده‌اند، گفت: قطعاً این موضوع باید به طور جدی از جانب مسئولین پیگیری شده و مسببین این حادثه به اشد مجازات برسند و ما منتظر اقدام مؤثر و جدی از جانب دولت هستیم.

 

وی در پایان با اشاره به پیگیری درخواست مجوز برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان در روز یکشنبه، خاطر نشان کرد: از تمامی کسانی که قلبشان از حوادث ناگوار اخیر به درد آمده است می‌خواهیم تا با حضور در این تجمع، اعتراض خود را به بی تدبیری ها و جنایات حکومت آل سعود اعلام کنند.