مستند کوتاه «ترویج ممنوع» روایت کوتاهی از فسادهای این کانون در دانشگاه علم و صنعت ایران است و قرینه‌های زیادی را کنار هم می‌چیند تا در مورد بازگشت آن دوران هشدار داده و دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های کشور را به حساسیت و دغدغه مندی دعوت نماید.

 

کانون‌های موسیقی از مسائل بسیار مهم امروز دانشگاه های کشور هستند.

 

با توجه به کارنامه سیاه این کانون‌ها در سال های گذشته، بازگشایی آنها ، آن هم به طریقه کنونی می‌تواند مسائل عدیده‌ای را در پی داشته باشد، خبرهای این روزها حاکی از تردید مسئولین بسیاری از دانشگاه ها در مورد بازگشایی این کانون‌ها است.

 

مستند کوتاه «ترویج ممنوع» روایت کوتاهی از فسادهای این کانون در دانشگاه علم و صنعت ایران است که توسط فعالین دانشجویی تهیه شده و در اختیار «خبرگزاری دانشجو» قرار گرفته است و قرینه‌های زیادی را کنار هم می‌چیند تا در مورد بازگشت آن دوران هشدار داده و دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های کشور را به حساسیت و دغدغه مندی دعوت نماید.

 

برای تماشای ویدیو در ادامه خبر همراه دانشجو ایران باشید

پس از این روایات ، مستند به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ترویج موسیقی در دانشگاه ها و اردوهای مختلط می‌پردازد.

 

لازم به ذکر است که این مستند به هیچ وجه یک مستند اغنایی نبوده و قرار نیست کسانی که به موسیقی علاقه مندند را از فساد های اطراف آن بازدارد، بلکه بیشتر مستندی خبری است که صحبت هایی از رهبر معظم انقلاب را که توسط دفتر ایشان انتشار رسمی داده نشده اند را به گوش دانشجویان برساند و آنها را نسبت به اجراهای موسیقی در دانشگاه ها حساس تر نماید.

ابزار ویدیو

دانلود  39 مگابایت