فاطمه آلیا

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از ارتباط سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران با آیات عظام موحدی کرمانی، یزدی و مصباح یزدی خبر داد.

 

فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در خصوص برخی اخبار مبنی بر تعطیلی جلسات مؤتلفه، پایداری و ایثارگران اظهار داشت: جلسات سه ضلع پایداری، ایثارگران و مؤتلفه اسلامی ادامه دارد و متوقف نشده است و هم اکنون این سه تشکل اصولگرا برروی مشترکات جلو رفته‌اند.

 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سیاسی غیرقابل تعریف در جامعه و طرح ائتلاف میان طرفداران دولت و اصلاح طلبان یا اعتدالیون و اصلاح طلبان این فضا کمک کرده است که بحث‌های وحدت اصولگرایان از چند ماه قبل جدی‌تر شود.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: تشکل‌های اصولگرا به این جمع بندی رسیده‌اند که هیچ اصراری بر حضور اعضای خود در لیست‌های انتخاباتی نداشته باشند و همه اصولگرایان تلاش می‌کنند که اکثریت و شاکله مجلس دهم با اصولگرایان باشد.

 

آلیا با تأکید براینکه همگرایی اصولگرایان زودتر از گذشته شکل گرفته است، گفت: در انتخابات گذشته اصولگرایان آذر یا دی ماه به نقطه همگرایی می‌رسیدند، اما خوشبختانه هم اکنون آنها از 3 ماه قبل به این نقطه رسیده‌اند که براساس مصادیق و معیارهای مدون مبتنی بر تفکر اصولگرایی برای انتخابات کاندیدا معرفی کنند و به لیست مشترک برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: اصولگرایان به این نقطه رسیده اند که از میان اصولگرایانی که به اصول وفادار هستند و به خاطر رسیدن به منصب، قدرت و شهرت از اصول گرایی عقب نشینی نمی‌کنند، لیست مشترک دهند تا نتیجه آن شکل گیری مجلسی با اکثریت اصولگرایان باشد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به دعوت از چهره‌های حقیقی در نشست‌های سه تشکل اصولگرا خاطرنشان کرد: گاهی از اشخاص حقیقی در جلسات مؤتلفه، پایداری و ایثارگران دعوت می‌شود تا چتر فراگیر اصولگرایی در عمل فعالیت خود را آغاز کند.

 

آلیا در پایان از ارتباط سه تشکل مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران با فقها (آیات عظام موحدی کرمانی، یزدی و مصباح یزدی) خبر داد.