** جمهوری اسلامی ایران دیکته هیچ بیگانه ای را نمی نویسد

 

وی تاکید کرد: آنها می خواهند برای ما دیکته بگویند و ما اعلام کردیم که جمهوری اسلامی ایران دیکته هیچ بیگانه ای را نمی نویسد بلکه ایران انشا کننده یک ادبیات جدید در عرصه مبارزات است.

 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

سردار سلامی تاکید کرد: ما باید به دلایل استراتژیک و عقلانی و هم چنین به دلیل منافع جهان اسلام و منافع ملی مان باید آماده ادامه نبردهای متنوع در اشکال نیابتی و به صورت مستقیم باشیم

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر برای جنگ آماده نباشیم اجازه زندگی در صلح به ما داده نمی شود

 

وی تاکید کرد: وقتی کشوری در جنگ موفق است که بتواند در جنگ زندگی کند و در زندگی بجنگد برای عبور از بحران های سخت آماده شود و آمادگی برای چنین جنگی در اثنای جنگ ممکن نیست بنابراین باید ظرفیت های روحی و فیزیکی باید قبل از جنگ ها ایجاد شود.

 

** مرز بین جنگ و صلح امروز نامعین و غیرقابل تفکیک است

 

سردار سلامی تصریح کرد: مرز بین جنگ و صلح امروز نامعین و غیرقابل تفکیک است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: امروز باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اگر هر اتفاقی رخ دهد گردش حیات ملی مان بدون تاثیرپذیری تعیین کننده ای از جنگ امتداد یابد.

 

وی با اشاره به واقعه ناگوار منا اظهار داشت: حادثه منا تصویری از یک مدیریت ناآماده و غیرکارآمد بدون برنامه ریزی و بدون توجه به الزامات مواجهه با چنین واقعه ای بود.

 

** حدود 70 سال است که رژیم سعودی این واقعه عظیم را مدیریت می کند

 

سردار سلامی با بیان اینکه این واقعه قابل پیش بینی بود تصریح کرد: حدود 70 سال است که رژیم سعودی این واقعه عظیم را مدیریت می کند که البته همواره با صحنه های تلخی در سال های گذشته روبه رو شده است و کسانی که از تاریخ عبرت نگرفته اند مجبور به تکرار این تلخی ها هستند

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: واقعیت ها براساس ذهنیات ما شکل نمی گیرد و دشمن هرگز براساس ایده آل ها ما عمل نمی کند و تنها عنصری که می تواند بر عدم قطعیت و پیش بینی ناپذیری محیط امنیتی جدید غلبه کند برنامه ریزی و آمادگی قبل از وقوع حادثه است.

 

وی در پایان با بیان اینکه امروز زمان حیاتی و طلایی در اختیار ماست خاطر نشان کرد: باید هر بحرانی را در زمان موثرش مدیریت کنیم؛ حوزه پدافند غیرعامل یعنی اداره بخش مهمی از جنگی که اتفاق نیفتاده است.