تمام بنرهای استکبارستیزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قم که حاوی جملاتی از استاد فاطمی نیا و پناهیان در رابطه با عدم دست دادن حضرت اباالفضل العباس(ع) با شمر ملعون بود، در اقدامی سریع و شبانه از سطح شهر جمع‌آوری شد.

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، در آستانه یوم الله سیزدهم آبان ماه، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قم اقدام به برپایی نمایشگاه خیابانی با موضوع استکبارستیری کردند، در این نمایشگاه خیابانی که در حد فاصل میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تعداد حدود ۳۰ بنر برپا شده بود، به رابطه میان نهضت عاشورای حسینی و استکبار و آمریکا ستیزی امروز ما اشاره شده بود.

 

این بنرها که حاوی جمله استاد فاطمی نیا که فرمودند: «اگر سیدالشهدا با یزید دست می داد، امروز اثری از اسلام باقی نمی ماند.» و جمله استاد پناهیان در بیت رهبری که فرمودند: « عباس بن علی(ع) با شمر دست نداد و خدا دو دست او را خرید.» بود،‌ به شهادت شاهدان عینی تا نیمه شب، شب گذشته در خیابان برپا بود، اما در اتفاقی عجیب و تامل برانگیز امروز صبح زود اثری از آن ها مشاهده نشد!

 

با مشاهده این اتفاق مسئولین ذی ربط بسیج دانشجویی فورا با شهرداری قم تماس گرفته و جویای علت این ماجرا شدند، که در جواب شنیدند: «فشار زیادی روی ما بود»!

 

حال سوال اساسی این جاست که چه کسانی در استان قم که مرکز فقاهت و تشیع در جهان اسلام است با نشان دادن چهره واقعی آمریکا و عبرت گرفتن از واقعه عاشورای حسینی مقابله می کنند و طاقت این حرکت های انقلابی روشنگرانه را ندارند؟

 

آیا استانداری قم از این ماجرا بی اطلاع است؟