نماینده مردم کرمان در مجلس در واکنش به قرائت پیام یکی از سران فتنه در همایش تجلیل از خیر مدرسه‌ساز در دانشگاه فرهنگیان گفت: ضمن احترامی که به ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام دعایی قائل هستم، تنها راه جبران این اقدام نابجا را عذرخواهی وی از پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار استان کرمان می‌دانم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از کرمان، محمد رضا‌پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به خوانده شدن پیام یکی از سران فتنه در همایش بزرگداشت عطا احمدی، خیر مدرسه ساز کرمانی، این همایش را ترک کرد. 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید


وی پس از ترک همایش ضمن ابراز تاسف از حاشیه سازی‌های سیاسی انجام شده در این مراسم، از اقدام غیرمنتظره حجت الاسلام دعایی در قرائت پیام یکی از سران فتنه در این همایش انتقاد و خواستار عذرخواهی وی از رهبری و مردم استان کرمان و ایران اسلامی شد. 


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه حجت الاسلام دعایی به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات و سوابق ایشان در دوستی و ارتباط با رهبر معظم انقلاب گفت: حاشیه سازی و قرائت نامه یکی از سران فتنه و مطرح کردن آن‌ها آن هم با توجه به مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان فتنه جفا به رهبری است.


پورابراهیمی در ادامه افزود: اشتباه گرفتن جلسه تجلیل از معلمی فداکار و عاشق که فارغ از تمامی بازی های سیاسی با تمام وجود در خدمت فرهنگ اسلامی جامعه بوده و است، سنخیتی با اظهار ارادت به معلم عشق و ایثار پهلوان عطا احمدی ندارد. 


وی بیان داشت: ضمن احترامی که به ویژگی‌های شخصیتی حجت الاسلام دعایی و نیز جایگاه نمایندگی ولی فقیه وی در موسسه اطلاعات قائل هستم، تنها راه جبران این اقدام نابجا را عذرخواهی ایشان از پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار استان کرمان می‌دانم. 


نماینده مردم کرمان و راور در پایان خاطرنشان کرد: مسلما این اقدامات حرمت شکنانه نه تنها موجب احیای جریان فتنه نخواهد شد؛ بلکه مردم با بصیرت استان کرمان و ایران اسلامی همچنان با تأسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جریان فتنه را به خوبی شناخته و هر گونه اقدامی را برای احیای جریان فتنه و بازگرداندن آن‌ها به فضای سیاسی کشور و زمینه سازی برای نفوذ دشمنان انقلاب را با بصیرت و درایت خود عقیم خواهند گذاشت.