هاشمی گلپایگانی

محمدحسین هاشمی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به اینکه برخی از مسئولین درصددند از کلید واژه «اسلام رحمانی» استفاده کنند، این در صورتی است که طبق تاکید رهبر معظم انقلاب «اسلام رحمانی همان اسلام آمریکایی است»، گفت: اسلام ناب محمدی که از سوی امام خمینی(ره) برای ما تبیین شد اسلام جامعی است. حتی در صدر اسلام هم می‌توانیم عملکرد پیامبر نسبت به دشمنان و دوستان را ببینیم.

در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید 


مسئول بسیج دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه در اسلام اشدا علی الکفار و رحما بینهم مورد تاکید بوده است، اظهار داشت: اسلام ما اسلام رحمانی است ولی این رحمانیت آن با «بینهم» و دوستان مدنظر می‌باشد،که متاسفانه رویکرد مخالف آن را در دولت می‌بینیم.

وی افزود: اَشِداُ عَلیَ الکُفار ما امروز به دست دادن و خندیدن با دشمنان تبدیل شده است، برای مثال زیر پای فابیوس فرش قرمز پهن می‌کنند ولی در مقابل اعتراض دانشجویان برخوردهای شدید امنیتی صورت می‌گیرد.

هاشمی گلپایگانی در پایان خاطر نشان کرد: این رفتار دولت رفتاری منافق گونه است. به قسمتی از دین ایمان می‌آورند و قسمت اصلی آن را فراموش می‌کنند باید گفت کسانی که این گونه رفتارها از آنان سر می زند هیچ گونه آشناییتی با ادبیات اسلام ندارند.

دانشجو+