عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای فردو و اراک در هفته آینده خبر داد و گفت: زمان دقیق این بازدید هنوز مشخص نیست.

 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای فردو و آب سنگین اراک خبر داد و گفت: قرار است این سفر به‌زودی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به اراک و فردو مشخص نیست، افزود: قرار است در جلسه امروز این کمیسیون درباره جزئیات این سفر و زمان دقیق آن تصمیم‌گیری شود، اما به‌طور قطع این سفر در هفته آینده انجام خواهد شد.

 

آقامحمدی همچنین تصریح کرد: بازدید اعضای کمسیون امنیت ملی مجلس از تأسیسات هسته‌ای فردو و اراک در راستای نظارت بر حسن اجرای برجام است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: قرار است گزارش بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای کشور که شامل نطنز، فردو و اراک است تقدیم هیئت رئیسه کمیسیون شده و در صورت صلاح‌دید توسط هیئت رئیسه مجلس بخشی از آن در جلسه علنی خانه ملت قرائت شود.