مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه خط امام(ره) از همان ابتدا اصول و تعریف مشخصی داشته گفت: خط امام خاطره و رؤیا نیست که هرکس هر طور دلش بخواهد آن را تعریف کند.

 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان عصر امروز در دومین مجمع عالی بسیج، با طرح این سؤال که چرا این روزها تحریف شخصیت امام(ره) شدت بیشتری یافته است؟ گفت: این خط از ابتدا هم دنبال می‌شد، اما امروز نه تنها از بیرون، بلکه از داخل هم دنبال می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسئله که دشمن تحریف راه امام(ره) را هم از بیرون و هم از درون دنبال می‌کند، نشانه ماندگاری خط امام(ره) است، افزود: خط امام(ره) خاطره و رؤیا نیست که هرکسی هر طوری دلش بخواهد آن را تعریف کند، بلکه از همان ابتدا اصول و تعریف مشخصی داشته است.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: تحریف شعبه‌های مختلفی دارد و این روزها تحریف محتوا درباره شخصیت و اصول امام صورت می‌گیرد.

 

شریعتمداری با اشاره به اینکه خط امام تکثیر شده و به وضوح قابل دیدن است، گفت: دشمن برای تحریف محتوا از چند زاویه وارد می‌شود. دشمن نمی‌تواند آنچه را که تحریف کند و از زبان امام بگوید، مثلا اوباما نمی‌تواند از سمت خود از امام چیزی بگوید و کسی از او قبول نخواهد کرد که امام گفت "مرگ بر آمریکا"، لذا ابزار ما باید از زبان خودی‌ها بگوید، آن هم نه از زبان خودی‌های معمولی، بلکه باید از زبان کسانی بگوید که سابقه حضور مثبت در انقلاب را داشته باشد و این فراد بهترین شکار برای دشمنان و پیاده کردن خواسته‌های‌شان است.

 

وی افزود: متاسفانه امروزه سکولاریسم کوچ کرده است. سال‌های ابتدایی در میان جریانات ضدانقلاب بوده، اما امروزه به باور و ذهن برخی مسئولان کوچ کرده و تفاوت آن این است که آنجا نقاب نداشته، اما الان نقاب دارد و احتمال فریبندگی‌اش بسیار زیاد است. چرا به هر کسی که خط امام است می‌گویند تندرو و عده‌ای دیگر را تحویل می‌گیرند که یکی از راه‌های جذب همین است.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: باید روشن شده باشد که میان کسانی که می‌گویند ابراهیم برای ماست و کسی که می‌گوید راه ما برای ابراهیم است فرق است؛ به این معنی که کسانی پیدا شوند بگویند امام مال ماست. چرا؟ چون با او نسبت داریم یا چون در زمان انقلاب با او بودیم؟ ادله این است؟ امام مال شماست یا مال زکزاکی یا سیدحسن نصرالله؟ امام برای کسانی است که راه امام را ادامه می‌دهند، اینها ادامه‌دهنده هستند. مراجعه به امام و راه امام بود که فتنه ٨٨ را ناکام گذاشت.

 

شریعتمداری در ادامه تصریح کرد: اکنون آن بخشی از نظرات امام(ره) را با حرکت خود ناهمخوان می‌بینند به گونه‌ای متفاوت و همخوان با خود تعبیر می‌کنند و تلاش می‌کنند بخش‌هایی از صحبت‌های امام را بپذیرند و بر روی همان تاکید کنند تا مطابق میل‌شان امام معرفی شود و مشکل حریف نیز همین است که اصول و خط امام صریح و روشن است که تحریف به آن شکلی که انان می‌خواهند میسر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: راه دیگر آنها برای عبور از این بن‌بست برداشتن مرزهاست و روی آن تاکید زیادی می‌کنند. اخیرا دشمنان گزارشی داشتند که برداشت من این بود که می‌گویند مشکل کنونی ما حالا افرادی مانند سیدحسن نصرالله و نمر و باقر سلمان هستند که تراز روحانیت را بالا برده‌اند.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر مسئله مرزبندی در مواجهه با دشمن، گفت: اگر مرز مشخص نباشد دشمن تبدیل به رقیب می‌شود و رقیب به تدریج تبدیل به شریک می‌شود و آن وقت خاله و خواهرزاده می‌شود.

 

شریعتمداری با طرح این سوال که پس از آنکه اصول و مبانی امام را شناختیم و راه تحریف را نیز تشخیص دادیم وظیفه امت حزب‌الله چه خواهد بود؟ گفت: باید مرزداری و دروازه‌بانی کنیم.

 

وی خطاب به حاضران در مراسم گفت: برادران و خواهران اجازه ندهید فضا عوض شود و دست کسانی بیافتد که اولا کم شمارش هستند. آنها کم شمارش هستند مثل ژنرال‌های بی‌سربازی هستند که فقط سر و صدا دارند، فقط رسانه‌های خارجی را دارند، اما پیاده نظام ندارند، اما اگر فضا عوض شود سوار خواهند شد.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: بچه حزب‌اللهی‌ها اجازه ندهند فضا عوض شود، از سر و صدای آنها نترسید. چیزی ته آنها نیست و فقط سر و صدا می‌کنند.