بی اخلاقی غیر اتفاقی !

روزنامه "وقایع اتفاقیه" روزنامه نزدیک به حزب ندا که ریاستش را صادق خرازی بر عهده دارد، روز یکشنبه گذشته در مطلبی با عنوان "جناب ابلیس، استاد تمام فتنه‌گران" سعی کرده با قرار دادن نام ابلیس در کنار تصویر آیت الله مصباح در کنار تیتری نامفهوم، دوگانگی را رقم بزند.

  در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید   

این تیتر که در توئیتر روزنامه نگاران اصلاح طلب سر و صدای زیادی به پا کرد و اسباب حمله به آیت الله مصباح را فراهم آورد در حالی در روزنامه وابسته به "صادق خرازی" منتشر شد که مرد دیپلمات سابق کشورمان مدعی اخلاق مداری در تمام فعالیت های زندگی خود است.

این مطلب که با میان تیتر های عجیب از جمله "شیاطین و رئیس آن‌ها" همراه شده است، سعی دارد که تعریف و گفته های علامه مصباح در باب فتنه را مورد هجمه قرار دهد.

در همین رابطه حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین روزنامه وقایع اتفاقیه به آیت الله مصباح، در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که روزنامه های اصلاح طلب هجمه هایی به جریان اصولگرایی به معنای واقعی کلمه وارد می کنند. وی افزود: فتنه گران در برخی از روزنامه های زنجیره ای اهداف خودشان را دنبال می کنند و عموما این روزنامه های سخیف مورد حمایت دولت هستند. عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: این دست اتفاق هایی که در روزنامه های اصلاح طلب اتفاق می افتد، بحث اختلاف سیاسی نیست بلکه بحث برای براندازی نظام است و متاسفانه دولت یازدهم به شدت از این روزنامه ها حمایت می کند.

وی افزود:متاسفانه در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب به مقام مرجعیت توهین می شود و جریان فقاهت و مرجعیت را نشانه گرفته اند و این روزنامه ها و عواملشان پیاده نظام جریان استکبار هستند.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: اقدام این روزنامه را به شدت محکوم می کنیم و امیدواریم که این همه بی کفایتی که ظهور و بروز پیدا می کند در مقابلش شاهد واکنشی از سوی دولت باشیم.

همچنین سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس در واکنش به توهین این روزنامه تازه تاسیس به آیت الله مصباح، گفت: هر فردی که کمترین فهم رسانه ای داشته باشد متوجه می شود که اقدام روزنامه وقایع الاتفاقیه تعمدا و برای توهین به آیت الله مصباح صورت گرفته است.

وی افزود: رسانه های اصلاح طلب سابقه این رفتارها را دارند و در صفحه بندی رسانه هایشان به گونه ای مطالب را قرار می دهند که از طریق چیدن مطالب در کنار هم یک پیام مشترک القا شود  و روزنامه وقایع الاتفاقیه مصداق یکی از این اتفاق ها است.

جبرائیلی خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات هویت خودش را در تقابل با دین تعریف کرده است و اقدام این روزنامه توهین به تفکر آیت الله مصباح است.

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در این قضایا بی طرف نیست و رفتار دوگانه دولت با رسانه ها بر هیچ کس پوشیده نیست و در این قضیه ضرر اصلی متوجه دولت است.

جبرائیلی تاکید کرد: به خاطر این اقدام سخیف و بی شرمانه روزنامه وقایع الاتفاقیه  باید با آن برخورد مقتضی صورت گیرد.