غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در رابطه با اظهارات مقامات غربی برای تحریم و تهدید جدید علیه ایران گفت: این نوع اظهارات از مقامات آمریکایی تعجب آور نیست چرا که آمریکای ها قبل از مطرح شدن موضوع هسته ای تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده اند.

 

در ادامه مطلب همراه ما باشید 

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران بنای ستیزه با ملت ایران را پایه گذاری کرده اند در صورتی که در آن زمان مسأله هسته ای و حقوق بشر، حقوق شهروندی  مطرح  نبود؛ آنان در همین رابطه بعد از چند روز از به پیروزی رسیدن انقلاب پول های ایران را بلوکه کردند که باید در اینجا گفت مگر در آن زمان غیر از سرنگونی شاه چه اتفاقی افتاده بود آیا در منطقه اقدامی انجام داده بودیم یا برنامه هسته ای را دنبال می کردیم یا در خصوص حقوق بشر در ایران مخدوش و تضعیف شده بود.

 

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: مخالفت آمریکا با کل ملت ایران است ملتی که خواسته است خود را از سلطه آمریکا و نوکران آن رها کند و معلوم است که با توافق هسته ای این ماهیت تغییر نخواهد کرد.

 

حداد عادل در خصوص انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی مسائل هسته ای گفت: انتخاب اعضا کمیسیون ویژه بررسی مسائل هسته ای در حال حاضر روال خود را طی می کند و انشالله در روز سه شنبه در این خصوص نمایندگان رأی خود  را ارائه می دهند.

 

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: روالی که دو فراکسیون جهت انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی مسائل هسته ای در پیش گرفته اند مثبت است و فکر می کنیم اعضای کمیسیون ویژه با ترکیب خوبی بتواند از مجلس رأی بگیرد.