بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظ الله) :
امروز ما باید بدانیم این  ناکام مانده در مقابل ملت ایران ، نقشه اش چیست! باید بیدار باشیم “العالم بزمانه لا تهجم علیه اللواس” اگر  را بشناسیم ، اگر دشمن را بشناسیم ،  را بدانیم ، نخواهیم شد.


در حالی که جهان اسلام به طور عام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور خاص در این ایام شاهد و ناظر حوادث گوناگون و پر اهمیت و بعضا بی سابقه و حتی به نظر سرنوشت ساز می باشد؛ از شهادت جانگداز عالم مبارز شهید  گرفته تا جفتک اندازی های  و عمالش در داخل و خارج کشور و مسائلی از قبیل رویارویی نظامی سپاه پاسداران با تفنگداران دریایی آمریکا در خلیج فارس و مسائل پیرامونی پرونده هسته ای موسوم به  و … نکته ای که توجه هر تحلیلگر سیاسی را به خور جلب می نماید چگونگی پرداختن رهبر فرزانه انقلاب به این دست موضوعات می باشد. در یک بررسی ساده مشخص می گردد که تعابیر مقام رهبری نسبت به این امور به گونه ای بوده است که اولا چیزی از  و  این قبیل موضوعات کم نگردد و ثانیا با  پیش رو در تمامی سخنرانی ها و دیدارهای اخیر به این مهم و باید ها و نباید های آن پرداخته اند.


همین شیوه عملی و گفتاری معظم له ، کافی است تا توجه هر  را متوجه این مهم نماید که چشمان تیزبین و روشن گرانه الهی دیده بان نافذ و  جهان اسلام متوجه کدام صحنه است و  اشاره آن  کدامین عرصه را  و  در تقابلات جبهه حق و جبهه باطل معرفی می نماید.
برای درک بهتر موضوع توجه به “نقش و  در جهان و ملت های مسلمان” و همچنین “رفتارشناسی و داشتن  از موضع گیری های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا” بیش و پیش از هر مؤلفه دیگری حائز اهمیت می باشند که به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت :

1- نقش و جایگاه ایران در جهان و ملت های مسلمان
اگر در سال های نه چندان دور بزرگ ترین دغدغه استکبار جهانی تاثیر پذیری ملت های مسلمان منطقه از الهام پذیری ناشی از نفوذ منطقه ای ایران بود ، امروز …….

ادامه دارد …
به قلم برادر بزرگوارمون  
@afsarkod1
     
@hamid17
zaer-behesht.ir/subj