بسم الله الرحمن الرحیم
...الا  از این حضور از جمله تعمیم ناامنی ها به داخل مرزهای ایران و  در صورت موفقیت(قطعا این امکان از طریق راهبرد نظامی مستقیم یا نیابتی ممکن نخواهد بود)

ب- مروری بر سابقه رفتارهای رسانه ای جبهه استکبار در سنوات گذشته نسبت به موضوع  در ایران نشان میدهد دشمن این بار از گذشته آموخته و قصد به کارگیری ان آموخته ها در انتخابات پیش رو و با استفاده از  را در دستور کار دارد.

در همه انتخابهای گذشته رسانه های دشمن از مدت ها قبل به نفع یا علیه جریانی خاص و با هدف ایجاد فضای  و بدبینی در کشور وارد عمل شده و با ایجاد پروپاندای رسانه ای اقدام به مسموم و غبارآلود نمودن فضا می نمودند . حال اینکه در این دوره از انتخابات و با زیرکی خاص که قطعا دور از چشمان کشتی بان انقلاب اسلامی نیز نبوده است سعی در بر هم زدن  و کم رنگ نمودن  در داخل جبهه انقلاب اعم و البته نه فقط نزد عوام ؛ بلکه حتی نخبگان سیاسی و خواص دارند.
نا گفته پیداست که تنها روش محتمل برای ایجاد چنین مقصودی، ایجاد نوعی  در   و کسانی است که با دقت و حداکثری جریان انتخابات را  و حتی در آن  میکنند. و در وهله بعدی با استفاده از مقبولیت و پایگاه اجتماعی این افراد نزد توده های مردم ؛اولا این اطمینان بخشی را به افکار و اذهان آنها نیز منتقل میکنند و سپس با ایجاد تاکتیک رسانه ای دیگری که در روزه های منتهی به انتخابات در دستور کار قرار خواهند داد...؛تاثیر پذیری های اتحاد ها و ائتلاف هایی را که در این مقطع اساسا به همین منظور(جلوگیری از نفوذ دشمن) شکل خواهند گرفت را کم رنگ و کم اثر خواهند نمود. 

چ-ایادی داخلی دشمن نیز در هماهنگی کامل با دشمن بیرونی تمام تلاش و همت خود را بر آن گمارده اند که از طرفی وانمود نمایند قصد دارند  نخ نما شده و بی اثر و تکراری گذشته برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات را به عنوان  خود قرار خواهند داد و از طرف دیگر پس از مدتی و به محض مشاهده اولین نشانه های واکنش جدی از سوی منتقدین از رویه های فوق الاشاره  نموده و داعیه تمکین از قانون و الزامات آن را و آن هم بدون کمترین توجهی به گفته های خودشان در سطح بالایی رسانه ای میکنند! و البته با توجه به نیاز اربابان  برای "نقش بستن نوعی القا بخشی خاص در افکار عمومی" گاه مجبور به کار گرفتن چند باره همین روشها در موضوعی و یا پیاده نمودن لایه ای بعضی از رفتار های مد نظر می باشند. 

رفتارهایی از قبیل به رسمیت نشناختن نظارت استصوابی شورای نگهبان و سپس اعلام قانونی بودن این رویه و ایضا لازم بودن آن و یا اعلام پر  و توام با  مبنی بر کاندیداتوری افرادی  و معروف و سپس  در کمال آرامش و در مواردی رعایت آرامش مطلوب و بر خلاف تصور همگان را در این راستا میتوان ارزیابی نمود...

از آنچه گذشت میتوان به راحتی  که باید گفت بسیار هم زیرکانه طراحی شده و به عبارتی  کردن خود  از طریق تاکتیک "  " است را شناسایی و  نمود. و سوالی که مطرح میباشد این است که آیاخواب آشفته دشمن که اینبار بر اساس تاکیتیک به کار گرفته شده چیزی نیست الا ایجاد ساختن سوریه ای جدید و آن هم در مقیاس چند ده برابری تعبییر خواهد شد!!!؟ راهکارهای عبور از این فتنه فوق پیچیده و خطرناک چیست؟ برای پاسخ به این سوال ها شاید بهتر باشد در ابتدا تاکتیک به کار گرفته  و چرایی به کار گرفته شدن این تاکتیک را تشریح و بر رسی نماییم...
ادامه دارد...
 afsarkod1
    لنک های مرتبط:
www.afsaran.ir/link/ 
www.afsaran.ir/link/ 
منبع:zaer-behesht.ir/subj 
http://www.afsaran.ir/link/1191495