بازیگر برجسته سینماگفت: خیلی از ما فکر می‌کنیم که جنگ تمام شده. هشت سال جنگ بود و دیگر تمام شده. من بارها عرض کردم که جنگ هنوز ادامه دارد. اگر تمام می‌شد حاج قاسم سلیمانی ها الان پشت میز هاشون نشسته بودند.

به گزارش دانشجو ایران به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پرویز پرستویی در جلسه اکران بادیگارد در دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: خیلی از ما فکر میکنیم که جنگ تمام شده. هشت سال جنگ بود و دیگر تمام شده من بارها عرض کردم که جنگ هنوز ادامه داره. اگر تمام میشد حاج قاسم سلیمانی ها الان پشت میز هاشون نشسته بودند.

 

وی افزود: من نه هسته ای بودم نه بادیگارد. همون جور که این اعتقاد رو دارم در زندگیم هم خودم را یک محافظ میبینم. خداوند ما را افریده و حتما یک روز از ما سوال خواهد شد که چه کردید با خودتون؟ من همیشه سعی کردم که محافط باشم. وعلت اینکه چرا من در این فیلم بازی کردم .فکر میکنم عکس العمل شما جواب سوال است.

 

بازیگر فیلم بادیگارد ادامه داد: این فیلم را می شود از منظر های مختلفی نگاه کرد. میشود فقط شخصیت محافظ را نگاه کنیم. محافظی که این اعتقاد را داره، مهم ترین حرف حاج حیدر ذبیحی اینه که میگه من آمدم از شخصیت نظام دفاع کنم.

 

پرستویی در پایان گفت:‌ آدم ها عوض میشوند از اول انقلاب همیشه یک عده رفتند و یک عده امدند اما حاج حیدرها همیشه بودندهمیشه محافظت کردند. براشون فرقی نمیکنه چون یک اعتقاد کلی دارند که آن حفاظت ازشخصیت نظام است.