چند وقت پیش آقای اصغر فرهادی برای فیلم جدیدش فراخوان جذب بازیگر داد. عاشقان بازیگری هم بعد از دو روز ایستادن جلوی کمد و انتخاب بهترین لباسها، از خودشان فیلم گرفتند و فرستادند و بعد در حالی که داشتند ژستشان را برای عکس روی پوستر فیلم انتخاب می‌کردند و دنبال پاسخ برای سوال به قرمه سبزی علاقه دارید یا لوبیاپلو می‌گشتند، خبر رسید که آقای فرهادی بی‌خیال اینهمه فیلم شده و یکسری را که قبلا می‌شناخته انتخاب کرده است. با انتشار این خبر کلی کمد لباس به آتش کشیده شد و مصرف قرمه سبزی به شدت کاهش یافت! البته خبرهایی هم بود که آخر سر دخترهای یک کارگردان و یک فیلمبردار معروف انتخاب شده اند که البته‌تر تکذیب شد!

حالا اینبار آقای داودنژاد هم برای فیلم جدیدش فراخوان تلگرامی داده و گفته است به یک دختر 16 تا 18 برای فیلمش نیاز دارد. البته آقای داودنژاد تا قبل از این تمام نیازهای بازیگری‌اش را در همان فک و فامیل خودشان تامین می‌کرد و با حضور پرشور انواع عمه‌زاده‌ها، پسرخاله‌ها، دخترعموها و... فیلم می‌ساخت. یعنی کارش با یک دفترچه تلفن راه می‌افتاد و نیاز به تلگرام نبود. اما ظاهراً با بازگشایی مدارس دست ایشان هم بسته شده است چون اعضای فامیل ایشان خیلی به پیشرفت تحصیلی بچه هایشان اهمیت می‌دهند.


از اینها که بگذریم خواستم عرض کنم اگر یک وقت دیدید برای نقش دختر 16 تا 18 ساله یک پسر 20 ساله انتخاب شده است، خدای نکرده فکر نکنید که اینجا هم پارتی بازی شده است و خلاصه پارتی انقدر قوی بوده که توانسته یک پسر را بجای دختر قالب کند به آقای داودنژاد؛ نخیر!


قضیه از این قرار است که الان روزگار طوری شده که پسرها با برداشتن زیرابرو و بوتاکس و کاشتن چال گونه و ریمل زدن و... از خود دخترها هم بهتر نقش دخترها را بازی می‌کنند! آره!

صفحه طنز دانشجو ایران