مسئول ستاد اعتکاف دانشگاه تهران گفت:برخی از اتفاقات در ایام اعتکاف مسجد دانشگاه تهران جالب است برای مثال بسیاری از ایرانی‌های مقیم انگلیس و اتریش برای حضور در مسجد دانشگاه تهران به ایران می‌آیند.

به گزارش دانشجو ایران به نقل از خبرگزاری دانشجو ؛ عابدی، مسئول ستاد اعتکاف دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران گفت:هر سال که می‌گذرد ظرفیت‌ها و در واقع تب اعتکاف در دانشگاه‌ها بالا می‌رود و همه مساجد دانشگاه‌ها درصددند که این برنامه باشکوه را برگزار کنند.

 


وی تصریح کرد: دانشگاه تهران علاوه بر مسجد دانشگاه خود در پردیس فارابی (قم)، پردیس کرج، خوابگاه‌ها هم در ایام البیض میزبان معتکفین خواهند بود.

 


مدیر ستاد اعتکاف دانشگاه تهران با اشاره به درخواست متقاضیان برای شرکت در مراسم پرفیض مسجد دانشگاه تهران اظهار داشت: به جرات می‌توانم بگویم به دلیل کثرت متقاضیان پیش از عید بخش خواهران تکمیل شده بود و امسال مسجد دانشگاه تهران میزبان ۳۵۰ نفر در بخش خواهران خواهد بود.

 


وی افزود: برخی از اتفاقات در ایام اعتکاف مسجد دانشگاه تهران جالب است برای مثال بسیاری از ایرانی‌های مقیم انگلیس و اتریش برای حضور در مسجد دانشگاه تهران به ایران می‌آیند.

 


عابدی با بیان اینکه مسجد دانشگاه تهران بودجه مصوبی ندارد افزود: امسال قیمت‌ها را کاهش داده‌ایم و آماده پذیرش کمک‌های مردمی برای شریک شدن در این امر خداپسندانه هستیم.

 


وی ادامه داد: ایام اعتکالف امسال هم هم چون سال گذشته میزبان شهدای گمنام خواهد بود. ایجاد کارهای فرهنگی و جمع آوری دل نوشته‌ها یکی دیگر از عملکردهای فرهنگی مسجد دانشگاه تهران می‌باشد.

 


مدیر ستاد اعتکاف دانشگاه تهران با اشاره به جزییات مراسم اعتکاف دانشگاه تهران گفت: سخنران‌ها آیت الله صدیقی و حجج الاسلام پناهیان، قرائتی، ابوترابی، محمدیان و کلانتریان، هم چنین مداحان حدادیان، کاتوزیان، سماواتی، حاج ماشالله عابدی، ممبینی‌پور خواهند بود.

 


عابدی در پایان خاطر نشان کرد: امسال مسجد دانشگاه تهران تنها مکانی است که در آن نماز جمعه خوانده می‌شود درصددیم که بتوانیم برنامه‌های اعتکاف را با نماز جمعه ادغام کنیم.