بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور علی جنتی وزیر ارشاد در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

نمایشگاه قرآن

به گزارش دانشجو ایران ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: با توجه به فرمایشات مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، شعار نمایشگاه در راستای نهضت فهم قرآن، «به سوی فهم قرآن» انتخاب شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی گفت: مساحت نمایشگاه ۵۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که ۶۰۰ غرفه در آن وجود دارد. بخش فروش در قالب چهار بازارچه در نظر گرفته شده است. ۲۰ کمیته داریم که محتوای نمایشگاه را پشتیبانی می‌کنند.

 

در این مراسم، هفت جلد از کتاب ۱۲ جلدی «قطره‌ای از دریا» رونمایی شد که این اثر در شرح نهج‌البلاغه نوشته شده است و هفت جلد رونمایی‌شده شامل حکمت‌ها و نامه‌ها است. 

تخفیف 30 درصدی محصولات عفاف و حجاب

مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن از وجود 100 غرفه عفاف و حجاب در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت:‌ در این بخش چادر، پوشش سر، مانتو و اقلام فرهنگی مربوط به پوشش بانوان عرضه می‌شود. همچنین بخش ویژه‌ای برای نوجوانان و افرادی که به سن تکلیف رسیده‌اند در نظر گرفته‌ایم که تمامی محصولات این بخش با تخفیفی حداقل 30 درصد، زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. 

جنبش مردمی «من حجاب را دوست دارم» با شیوه ای متفاوت در نمایشگاه قرآن تهران حاضر شد.

 

به گزارش دانشجو ایران  ؛ مسئول جنبش «من حجاب را دوست دارم» ضمن اعلام حضور متفاوت این جنبش در نمایشگاه قرآن امسال عنوان کرد که بخش آتلیه عکس برای عکس برداری از کودکان محجبه هم در غرفه جنبش مردمی ایجاد شده است که مورد توجه و استقبال ویژه مردم بوده است .

  • غرفه جنبش در ضلغ شرقی مصلای تهران , بخش شبستان بین سالن های عفاف و حجاب در دسترس است

در ادامه مطلب تصاویری منتشر شده از آتلیه عکس غرفه جنبش در نمایشگاه قرآن را می بینیم 

پایان