بنا برا اعلام رسمی سایت مستند بعد از خمینی کیفیت نمایش خانگی و کیفیت اکران مستند #بعدازخمینی از این پس در شبکه فروش سینما مارکت قابل دسترس عموم می باشد. 

هم چنین طبق اعلام سایت مستند ؛ مخاطبین عزیزی که علاقمند هستید تا مستند را به صورت DVD در اختیار داشته باشید از هفته آتی می توانید به نسخه های DVD این اثر هم در سینما مارکت دسترسی پیدا کنید. 

بنا بر این خبر علاقه مندان تماشا مستند می بایست برای دریافت آن از طریق سینما مارکت اقدام کنند . همچنین سایتهایی که این مستند را بازنشر کرده بودند در صورت استفاده از لینک های اصلی سایت مستند هنگام دانلود پیغام خطا نمایش می دهند و تنها لینک هایی که در سایت های اشتراک گذاری ویدیو بازنشر شده است همچنان برای دانلود فعال است . 

در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید 

در ادامه سایت مستند طی یک اطلاعیه خبر از پایان فاز اول مستند و انتشار فاز دوم در شهریور 95 داد 

در این اطلاعیه آمده است : با انتشار قسمت هشتم مستند ” تولد دوباره یک رویا”، فاز اول مستند #بعدازخمینی شامل فصل های اول و دوم به پایان رسید. انتشار قسمت های فاز دوم مستند به یاری خدا و با دعای شما از شهریورماه آغاز می شود.

در فاصله زمانی ایجاد شده از طریق کانال تلگرام و سایت مستند با انتشار اخبار و عکس هایی از فرایند تولید، شما را در جریان پیشرفت فاز دوم قرار خواهیم داد و ناگفته هایی که به دلیل محدودیت های زمانی و نیز برخی ملاحظات رسانه ای در طول مستند به آن پرداخته نشد، با شما همراهان به اشتراک گذاشته می شود.

لینک به مستند در سینما مارکت  

؛

سایت اصلی مستند