خیریه

✅ماه رمضان برای ما با چند مفهوم قرین شده است؛ از سحری‌های خانوادگی تا افطاری‌های ساده و صمیمی، از شله زرد و قرآن تا شب‌های قدر و احسان! هرسال هم رمضان که می‌رسد احسان و نیکوکاری مردم بیشتر می‌شود اما تا حالا به این فکر کرده‌ایم با همین تلفن همراه در دستمان هم می‌توانیم یک خیریه باشیم؟ ؛ در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید

 

💠 راه‌حل اول:  کمیته امداد امام‌خمینی ره

 

با شماره‌گیری کد #8877*  وارد پنل آنی پرداخت کمیته امداد می‌شوید. دوباره شماره یک را شماره‌گیری کنید تا گزینه‌های موردنظر برایتان به نمایش گذاشته شود؛ صدقه، ایتام، درمان، جهیزیه، مسکن، اشتغال، کمک به غزه و زکات، این گزینه‌ها را تشکیل می‌دهند. اگر مایل به صدقه دادن هستیدعدد یک را شماره‌گیری کرده و اگر می‌خواهید انواع زکات مانند فطریه یا کفاره را بپردازید عدد 8 را شماره‌گیری کنید.

 

💠 راه‌حل دوم:  کمک به خیریه‌ها و موسسات بهزیستی

 

🔸 شما می‌توانید از طریق شماره‌گیری کد #55۵* ۷۲۰*  وارد سامانه مختص سازمان بهزیستی کشور بشوید و آنجا از طریق انتخاب کد شهرستان یا شهر محل زندگی خود، میزان کمک مالی خودتان را برای خیرات بین نیازمندان انتخاب کنید.

 

🔸 شما می‌توانید از طریق سامانه#780*  و انتخاب کد 8، به مؤسسات کمیته امداد و بهزیستی کمک کنید.

 

🔸 سامانه# 733* (آپ)نیز با قراردادن گزینه احسان (کد7) امکان پرداخت به کمیته امداد، محک، مهرآفرین، زنجیره امید و حساب 100امام خیمنی(ره) را برای شما فراهم کرده است.

 

🔸 اگر دوست دارید در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمومنین(ع) هم کمک کنید، سامانه اختصاصی ستاد عتبات و عالیات تهران #888* 4* 733*  را شماره‌گیری کنید.