معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی گفت: امروز از سوی دولت به یک فرافکنی در حوزه ارائه گزارشات پیرامون برجام به مردم مواجهیم.

 

سجاد ریحانی، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی، با اشاره به سالگرد برجام و عملی نشدن وعده‌های دولت در این راستا گفت: بحثی که مدنظر ماست، اول؛ وعده وعیدهایی است که دولت به مردم داده و بخش بعدی، انتظارات ملت از دولت یازدهم است. در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید

 

وی تصریح کرد: نگاه بازیگر خارجی، نگاه سومی است که باید به برجام اضافه کنیم. اگر از این زاویه به برجام نگاه کنیم امروز دچار فرافکنی پیرامون این مقوله شده‌ایم.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه از همان ابتدا دولت ادعا داشت که برای گشایش اقتصادی مجبور به سلسله مذاکرات هستیم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام بارها به تیم مذاکره کننده هشدار دادند که هر چند که این مذاکره خوش بینانه نیست ،به عنوان تجربه تاریخی انجام شود و اجازه پایین آمدن از اقتدار کشور را ندارید.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای در جواب رئیس جمهور در همان ابتدا چارچوب‌های نظام را گوشزد کردند. دولت مدعی بود که ما اقتدار ملی را خدشه دار نمی‌کنیم . از طرف دیگر مردم انتظار داشتند که با برجامی که اتفاق می‌افتد گشایش کلانی در زندگی آن‌ها ایجاد شود.

 

ریحانی با بیان اینکه در این یک سال از اجرایی شدن برجام هیچ گره‌ای از مشکلات مردم باز نشد، افزود: از آن سو، نگاه جریان مقابل (نظام سلطه) این بود که به جهانیان فهماند که با هر زبانی که شده ایران را بر سر میز مذاکرات آورده و آن‌ها مجبور به مذاکره با ما شده‌اند.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه تاکنون وضع معیشت مردم بهتر نشده است، گفت: آقایان ادعا دارند که خیلی از خطوط قرمز را زیر پا گذاشتیم و امروز اقتدار ملی هم زیر پا گذاشته شده است، امروز به یک فرافکنی در حوزه ارائه گزارشات پیرامون برجام به مردم از سوی دولت مواجهیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت در حوزه اقتدار ملی نتوانست نتیجه مثبتی کسب کند، چراکه برخی دولتی‌ها مدعی‌اند که برای تحریم‌ها باید در بحث موشکی هم دخل و تصرف صورت می‌گرفت.