رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی بی حد و حصری در مورد شبکه‌های حیا زدا در کشور وجود دارد، گفت: در شرایط فعلی راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از نان شب هم واجب‌تر است.

 

مینو اصلانی به فارس گفت: طی هفته‌های اخیر صدها دستگاه ماهواره به صورت خودجوش توسط مردم به پایگاه‌های بسیج تحویل داده شد و این نشان می‌دهد مردم خودشان خواهان حاکم شدن ارزش‌ها در جامعه هستند، ماهواره‌ها و شبکه‌های حیا زدا باعث می‌شود ارزش‌ها در خانواده‌ها کمرنگ شود و رشد اباحه‌گری و فساد را در بردارد که ممکن است در نهایت به رشد فرزندان نامشروع منجر شود.

 

 

وی ادامه داد: حضور صدها هزار نفری مردم در اجتماع خودجوش روز ملی عفاف و حجاب نشان داد که خانواده‌ها عفاف و حجاب را انتخاب کرده‌اند و خواستار لباس‌های عفیفانه هستند، این استقبال مسئولیت مسئولان را بیشتر می‌کند، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام شود و از نان شب هم واجب تر است راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است چرا که هم اکنون در همه جای دنیا موضوع اینترنت پاک مطرح است اما در کشور ما اینترنت، بی محابا در اختیار همه قرار می‌گیرد و دسترسی به این شبکه‌های حیازدا اسفبار است.

 

 

رئیس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: در کشور ما به دلیل یک ولنگاری بی حد و حصر هیچ توجهی به این شبکه‌های اجتماعی نمی‌شود در حالی که باید رده سنی افرادی که از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند نیز مورد توجه قرار گیرد، از سوی دیگر آموزش‌های دانش رسانه‌ای برای خانواده‌ها بسیار مهم است.

 

اصلانی تصریح کرد: این آموزش ها باید از دوران مهدکودک آغاز شود اما متأسفانه هم اکنون در مهدها آنقدر مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که این را هم باید به آنها اضافه کرد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر دوره‌های آموزش مقابله با جنگ نرم با عنوان « مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» توسط پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری است و خانواده‌ها می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.