حجت الاسلام جلیلیان در نشست اعضای سازمان بسیج دانشجویی و خانواده های آن ها که در هتل زاگرس برگزار شد، ضمن قدردانی و تشکر از کسانی که در برپایی طرح ولایت استانی تلاش کرده اند، بیان کرد: این طرح بسیار پربار و از سال های قبل بهتر برگزار شد. اگر فعالیتی انجام شده براساس همت عالی شما بوده است.

 

در ادامه مطلب همراه دانشجو ایران باشید 

وی به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: شخصی نزد نبی اسلام (ص) آمد و گفت: از خدا می خواهم مرا دوست بدارد، مردم مرا دوست بدارند، داراییم فراوان شود، رزقم کثیر گردد، بدنم سالم باشد، عمرم طولانی شود و خداوند مرا با تو محشور کند.

پیامبر پاسخ داد: شش مطلب را مطرح کردی؛ اگر می خواهی به آن ها برسی شش کار را انجام بده؛ از خدا بترس، به آنچه که در دست مردم است چشم طمع نداشته باش، اگر می خواهی دانا باشی زکات بده، با صدقه دادن بدنت را سالم نگه دار، اگر عمر طولانی می خواهی صله رحم را به جای آور و اگر همنشینی با من در روز قیامت را طلب می کنی سجده های نمازت را طولانی کن.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با تاکید بر اینکه هر مسلمان در ساعات مختلف روز آیه اهدانا صراط المسقیم را بارها تکرار کند، ابراز داشت: امروز شاهد حضور و بروز برخی کسانی هستیم که یک زمان با ولایت بودند اما امروز از آن فاصله گرفته اند و گویا هیچ کاری جز جدا کردن مردم از خط امام ندارند، شمر یکی از کسانی بود که در رکاب امیرالمومنین(ع) می جنگید؛ اما به قاتل پسر پیامبر(ص) تبدیل شد، چه بسیار افرادی که در زمان نبی مکرم اسلام با ایشان بودند اما امام علی (ع) را تنها گذاشتند.

 

حجت الاسلام جلیلیان با طرح این سئوال که چرا آقای هاشمی که تا دیروز یار دیرینه امام بودند اینک سخنانی مطرح می کنند که هیچ شاهد و سندی برای آن ندارند، گفت: امروز خطر انحراف در سیره امام بیش از برجام و هر موضوع دیگری انقلاب را به مخاطره می اندازد، آنچه باعث شد ۳۶ سال در برابر دشمن بایستیم پیروری از خط امام بود.

 

وی با تاکید بر اینکه یک عده ای مانند آقای هاشمی قصد دارند اسلام آمریکایی را در کشور پیاده کنند، گفت: وی به گونه ای وانمود می کند که گویا غرب، مدینه فاضله است، دشمن نیز از این فضاسازی استفاده می کند و برای انحراف انقلاب با استفاده از یاران امام برنامه ریز می کند.

دانشجو+