به گزارش خبرگزاری دانشجو از اهواز، چندی پیش شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان با لیدری "م.ک" که از فعالان فتنه ۸۸ و استاد اخراجی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده و سابقه دستگیری را نیز دارد در خوزستان تشکیل شد.

 

در ادامه مطلب همراه سایت خبری دانشجو ایران باشید

این شورا با همراهی جمعی از تشکل ها و چهره های افراطی اصلاح طلبان خوزستان پس از سرکارآمدن دولت روحانی، با بهره گیری از فضای رحم اجاره جانی دوباره گرفتند و برای تسخیر مجلس شورای اسلامی دنبال برگزاری جلسه هستند.

 

اصلاح طلبان که به دلیل فتنه انگیزی ها و خیانت های که کردند در بین مردم جای ندارند برای پیش برد اهداف ساختارشکنانه خود دنبال اجیر کردن تشکل های دانشجویی به عنوان سرباز مفت هستند.

 

پس از روی کارآمدن دولت روحانی در دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان بزرگترین دانشگاه جنوب غرب کشور و یکی از دانشگاه استراتژیک کشور، تشکل های اصلاح طلب در بخش اساتید و دانشجویی شروع به فعالیت کردند.

 

در بخش اساتید به محوریت مجمع مدرسین پس از سال ها تعلیق موفق به اخذ مجوز فعالیت شدند که اخیراً هم این مجمع دیداری با آقای هاشمی داشتند.

 

در بخش دانشجویی نیز هر چند انجمن اسلامی دانشچویان به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی زیر نظر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل فعالیت می کرد ولی در دولت روحانی برای تضعیف این تشکل در دانشگاه شهید چمران با حمایت قاطبه مسئولان دانشگاه و در اقدامی خلاف قانون دو تشکل همسو با نام انجمن اسلامی دانشجویی و همچنین انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام  که هیچ کدام از این دو تشکل معلوم نیست زیر چه اتحادیه هستند، ایجاد شدند.

 

این تشکل های اصلاح طلب که پس از دو سال با وجود حمایت های کافی نتوانستند بین دانشجویان نفوذ داشته باشند و بیشتر در راستای دستورات مسئولان دانشگاه حرکت می کنند به نظر برای روز مبادا بخوانید روز انتخابات تدارک دیده شده اند.

 

این تشکل های یک بار مصرف به نظر می خواهند با خط گیری از بیرون دانشگاه و تفکرات ناسالم نقش بازوی اجرایی احزاب اصلاح طلب را در دانشگاه ها بازی کنند و همچو دوران اصلاحات در لشکرکشی خیابانی یار و یاور اصلاح طلبان باشند.

 

با نزدیک شدن به ایام انتخابات این مسئله بیشتر شکل عملیاتی تر می گیرد و با دعوت انجمن اسلامی دانشجویی به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان  از سوی "م.ک" این چهره معلوم الحال که سابقه توهین به نماز جمعه هم را دارد  پروژه نفوذ در دانشگاه ها جدی تر می شود.

 

خطر خط دهی سیاسی مرجع های فکری ناسالم و نفوذ چهره های خطرناک به تشکل های دانشجویی مسئله ای است که بارها مقام معظم رهبری به تشکل ها گوشزد کردند.

http://www.snn.ir/detail/News/450779/150