پناهیان: به لیست ائتلاف اصولگرایان رأی می‌دهم

حجت‌الاسلام پناهیان وحدت نیروهای انقلاب و ارزشی را مهم عنوان کرد و گفت: اتحاد جریان‌های انقلابی کنار همدیگر نشان‌دهنده رشد اجتماعی و سیاسی است که هرموقع به آن نیاز بوده است کم و بیش این رشد را در نیروهای انقلابی دیده‌ایم.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، استفاده از اصطلاحات اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را باعث تبدیل شدن جامعه به دو قطب دانست و گفت: استفاده از این اصطلاحات صحیح نیست؛ این کار زمینه را برای تشتت جامعه و نفوذ بیگانگان افزایش می‌دهد و اثر مثبتی در جامعه نخواهد داشت.

استاد حوزه و دانشگاه فضای دوقطبی را در جامعه فضایی غیرواقعی و غیرمفید ارزیابی کرد و ادامه داد: به هر ترتیب بنده به لیست واحد اصولگرایان رأی خواهم داد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده است که بسیاری از افراد با سلایق واحد کنار هم قرار گرفته‌اند؛ اساساً زندگی اجتماعی و سیاسی اقتضا می‌کند که افراد با گرایشات مختلف با انعطاف پذیری کنار هم قرار گیرند؛ توانایی این را داشته باشند که لازم است از اختلاف چشم‌پوشی کنند و در جایی که مفید می‌دانند مبنایی برای رشد قرار دهند.

وی ادامه داد: اتحاد جریان‌های انقلابی کنار همدیگر نشان دهنده رشد اجتماعی و سیاسی است که هرموقع به آن نیاز بوده است کمابیش این رشد را در نیروهای انقلابی دیده‌ایم.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هرچند به رسمیت شناختن دیدگاه‌های متعدد کاری لازم است اما در این شرایط فعلی لیست‌های متعدد انتخاباتی کنار هم را کار صحیحی نمی‌دانم.

حجت الاسلام پناهیان در ارائه مثالی از تیم‌های ورزشی گفت: همان‌طور که اعضای تیم‌های باشگاهی بعضی اوقات کنار همدیگر قرار می‌گیرند و برای یک هدف مشخص و بزرگتر از استعدادهای خود استفاده می‌کنند، نیروهای انقلابی نیز باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند و برای امر مهمتر انتخابات اتحاد خود را برقرار کنند.

منبع: رسا